// Mamy więcej niż tylko dobre umiejętności administracji Systemami IT
FAQs – najczęściej zadawane pytania
- Dom
- FAQs – najczęściej zadawane pytania
// FAQNajcześciej
Najcześciej
zadawane pytnia
Outsourcing IT
Outsourcing IT jest to powierzenie obsługi informatycznej wyspecjalizowanej firmie zewnętrznej, która odpowiada za sprawne, a przede wszystkim efektywne funkcjonowanie infrastruktury informatycznej.
Outsourcing IT zakres działań
audyt informatyczny,
wsparcie końcowych użytkowników
administrowanie sieci i serwerów
projektowenie infrastruktury komputerowej
przeglądy systemów komputerowych
tworzenie stron i aplikacji
aktualizację oprogramowania
usuwanie awarii oraz naprawę sprzętu
odzyskiwanie i archiwizację danych
doradztwo informatyczne
Korzyści płynące z Outsourcingu IT
profesjonalne wsparcie specjalistów IT
optymalizacja pracy poprzez wdrażanie lepszych rozwiązań
dostęp do najnowszych technologii informatycznej
czas potrzebny do realizacji zadań związanych z core business
zwiększenie wydajności firmy
brak problemów związanych z rekrutacją kadry IT
wsparcie typu HelpDesk
Raportowanie i analityka
Mierzenie i śledzeni sieci, zasobów, kondycję i wydajność swoich stacji za pomocą raportów i uzyskaj wyraźny wgląd w utrzymywane środowiska IT.
Zdrowie systemu w skrócie
Konkretne zdrowie klienta
Zdrowie agenta
Audyt inwentaryzacji systemu
Licencjonowanie firmy Microsoft
Licencjonowanie firmy Microsoft
Dziennik aktywności
Każda akcja lub polecenie wydane przez Ciebie lub innego użytkownika jest logowane do głównej bazy danych. Przejrzyj je w dowolnym momencie i uzyskaj pełną identyfikowalność, jeśli chodzi o śledzenie tego, co dzieje się z Twoimi systemami IT.
IT Automation
Obejmuje wstępnie skonfigurowane zadania administracyjne i konserwacyjne, które można zastosować do serwerów i stacji roboczych, zarówno dla konkretnego urządzenia, jak i dla całych firm i grup. Są one szybkie i łatwe w konfiguracji.
Monitorowanie i alerty w czasie rzeczywisty
Alerty to pierwszy krok do bycia proaktywnym dostawcą usług IT. Zostaniesz powiadomiony w czasie rzeczywistym o potencjalnych problemach, zanim się pojawią, dzięki czemu możesz je rozwiązać z wyprzedzeniem. Skorzystaj z opcji dostosowywania, aby ustalić, jak często otrzymujesz powiadomienia.
Uzyskaj status w czasie rzeczywistym na:
Zasoby systemowe
Zalogowani użytkownicy
Monitorowanie sieci i IP
Monitorowanie SNMP
Aktualizacje systemu Windows
Serwer SQL
Wymieniać się
Active Directory
Urządzenia obsługujące Hyper-V i SNMP
Zarządzanie poprawkami
oferuje kompletną platformę do automatyzacji zarządzania poprawkami w prostej i szybkiej we wdrożeniu metodologii. Zarządzanie poprawkami można zastosować do osób fizycznych
urządzenia i grupy, w tym:
Uruchom Windows Update: Wszystkie / Krytyczne / Ważne / Zabezpieczenia.
Uruchom Windows Update: Service Pack
Zainstaluj aktualizacje Microsoft Office
Zainstaluj aktualizacje sterowników (sprzęt)
Zainstaluj aktualizacje Java
Zainstaluj aktualizacje Adobe
Uruchom ponownie w razie potrzeby
Zaawansowana zdalna konserwacja
Otrzymasz zestaw narzędzi do zdalnej konserwacji bezpośrednio w Atera. Od Menedżera zadań po Menedżera usług i dostęp do wiersza polecenia — masz pełne możliwości konserwacji na wyciągnięcie ręki. Odinstaluj aplikacje, uruchamiaj skrypty, instaluj łatki i uruchamiaj praktycznie każde polecenie, którego kiedykolwiek będziesz potrzebować.
Inwentaryzacja i śledzenie zasobów
umożliwia zbieranie informacji o sieci i zasobach jednym kliknięciem w ciągu kilku sekund dla dowolnego urządzenia z zainstalowanym agentem Atera.
Dystrybucja sprzętu
Inwentaryzacja oprogramowania
System operacyjny
dystrybucja
Dystrybucja MS Office
Typ antywirusa, aktualizacja i status licencji
Użycie dysku twardego i alerty o wymaganej aktualizacji
Typ sprzętu (procesor, pamięć), rozmiar i wymagane powiadomienie o aktualizacji
Szczegółowa konfiguracja i status serwera i stacji roboczej
01
DLA PARTNERÓW
02
02
DLA KLIENTÓW
// support centerNasz zespół wsparcia
Nasz zespół wsparcia
zawsze będzie Cię wspierał
03
03